Derdebetalingsregeling en aanvraag eId
Wij werken samen met alle ziekenfondsen via de derdebetalersregeling. Dit wil zeggen dat we de factuur voor onze bewezen diensten (= de zorgen die bij u werden uitgevoerd) rechtstreeks opsturen naar uw ziekenfonds. Daarom hoeft u zelf niets aan de verpleegkundigen te betalen. Om gebruik te maken van deze derbetalersregeling zijn we wel verplicht om bij elk bezoek uw persoonlijke eId in te scannen. Dit is een regeling van het RIZIV, en geldt sinds 1 oktober 2017.
Wij bezorgen u maandelijks een overzicht van de erelonen die door ons aan het ziekenfonds zijn aangerekend. Dit overzicht plaatsen wij elke maand in uw persoonlijke digitale eBox. Via https://www.mybelgium.be kunt u uw eBox op elk gewenst moment raadplegen.
Heeft u nog vragen over de derdebetalersregeling, het overzicht van de aangerekende lonen of de dienstverlening van thuisverpleging Hilde Verstappen, neemt u dan gerust even contact op met ons.
Wij helpen u graag verder.